9,5 méteres szóló városi autóbusz
Gyártásban: 1947-1951, 571 darab épült
7,7 méteres szóló városi autóbusz
Gyártásban: 1948-1949, 78 db épült
9,5 méteres szóló távolsági autóbusz. A Tr5-ös távolsági változata. Később a budapesti FAÜ-höz került több darab, amelyeket átalakítottak a városi üzemhez.
Gyártásban: 1949-1950, 170 db épült
10,5 méteres szóló távolsági autóbusz
Eredetileg Dél-amerikai exportra tervezett típus, 2 db prototípus épült 1949-ben.
8,4 méteres szóló univerzális autóbusz
Gyártásban: 1951-1957, 3.175 db épült
9,4 méteres szóló városi autóbusz
Gyártásban: 1951-1959, 1.744 db épült
9,4 méteres szóló trolibusz
Gyártásban: 1952-1956, 147 db épült
15 méteres városi és helyközi csuklós autóbuszok és trolibuszok
A FAÜ Sallai-főműhelye által szóló Ikarus autóbuszokból épített csuklós autóbuszok. 1962-1975 között összesen 317 db autóbusz és 54 db trolibusz épült.
ITC 600 = Ik 60 + Tr5 (proto)
ITC 660 = Ik 60 + Ik Tr5
ICC 660 = 2 × Ik 60
ITC 601 = Ik 601 + Ik Tr5 (helyközi)
Trolik is épültek az FVV részére
Miskolcon is készült licenc alapján, ismeretlen számú darab
9,4 méteres szóló helyközi autóbusz
Az Ik 60 helyközi változata, a legtöbb autóbusz az NDK részére készült.
Gyártásban: 1956-1959, 850 db épült
9,4 méteres szóló távolsági autóbusz
Az Ik 60 helyközi változata, a legtöbb autóbusz az NDK részére készült.
Gyártásban: 1956-1959, 927 db épült
8,4 méteres szóló helyközi/távolsági autóbusz
Ik 31=balkormányos, Ik 32=jobbkormányos kivitel
Gyártásban: 1956-1965, 3.429 db épült
9,4 méteres szóló városi autóbusz
A 60-as továbbfejlesztéséből származó, 1957-ben épült prototípus, az Ikarus 620 egyik előfutára.
9,1 méteres szóló távolsági autóbusz
1958-1959 között Egyiptom részére épült 46 db jobbkormányos Ik 306-os. Az Ik 305 ugyanennek a balkormányos változata, melyből 1959-ben egy prototípus épült.
9,8 méteres szóló városi/helyközi autóbusz
A 620-630 páros elődei, bár a 630 prototípusa már '58-ban kész volt. A 603 távolsági, míg a 604 városi kivitelű volt. A 604 homlokfala minimálisan különbözött a testvéréétől. 1959-ben épült belőlük egy-egy prototípus.
9,3 méteres szóló városi autóbusz
Gyártásban: 1959-1971, 9.121 db épült
15,4 méteres városi csuklós autóbusz
A FAÜ Sallai-főműhelye által két szóló 620-as felhasználásával csuklósított típus. 1960-1975 között 56 darab épült, melynek nagy része vidéki MÁVAUT-okhoz, illetve AKÖV-ökhöz került. Csupán a két prototípus, a négytengelyes első (IC622) és a már háromtengelyes második darab került a FAÜ-höz.
9,3 méteres szóló helyközi autóbusz
Az Ik 620 helyközi változata
Gyártásban: 1959-1971, 5.610 db épült
8,4 méteres szóló helyközi/távolsági autóbusz
Az Ik 31 továbbfejlesztett változata, különbség többek között az erősebb motor és a korszerűbb váltó.
Ikarus 311=balkormányos, Ikarus 321=jobbkormányos kivitel
Gyártásban: 1961-1972, 2.926 db épült
11,4 méteres szóló helyközi/városi autóbusz
Gyártásban: 1952-1973, 9.260 db épült
11,4 méteres szóló távolsági autóbusz
Gyártásban: 1953-1972, 7.466 db épült
11 méteres szóló távolsági autóbusz
Az 55-ös utódjának szánt típusból egy prototípus épült 1957-ben. Egy tekintélyes, ámde félresikerültnek bizonyult 200 lóerős, nyolchengeres boxer Csepel-JÁFI motor hajtotta.
8,7 méteres szóló luxusautóbusz
1959-ben egy darab prototípus épült
12 méteres szóló távolsági autóbusz
1965-ben épült prototípus, amely a korát jóval megelőző megoldásokat alkalmazó felépítménnyel bírt, például az ablakok alsó vonala alá bevitt hátsó ajtó.
11 méteres szóló városi és helyközi autóbusz
1966-ban alumínium karosszériával épült két prototípus, egy városi és egy helyközi kivitelű, Csepel D614 motorral.
11 méteres szóló távolsági autóbusz
Az Ik 112-höz hasonlóan alumínium karosszériájú, korszerű prototípus 1966-ból, M.A.N. motorral.
16,5 méteres csuklós városi/helyközi autóbusz
A gyár első csuklós típusa, amelynek tervei részben a Henschel HS 160 USL-G típuson alapszanak. Gyártásban: 1961-1975, 7.802 db épül.
11 méteres szóló városi/helyközi autóbusz
Gyártásban: 1963-1973, 5.651 db épült, az Ik 180 szóló változata
11 méteres szóló távolsági autóbusz
Gyártásban: 1963-1965, 37 db épült. Az Ik 180 szóló távolsági változata, előnytelen középmotorral.
10,6 méteres szóló városi autóbusz
Egy végül elmaradt magyar-szovjet projekt keretein belül épült koncepciójármű a '70-es évek elején. Főbb jellemzői voltak:
Baloldalra eltolt középmotor
Alacsonyabb padlószint
Középen dupla széles ajtókkal
11 méteres emeletes városi autóbusz
1970-ben a MÁVAUT főműhelye építette 2 db Ik 556 felhasználásával. Pécsett közlekedett GA 81-17 rendszámmal.